Mūsu atbildība rada uzticību

Mūsu uzņēmuma prasības un interese par korporatīvo atbildību aizvien pieaug. Praksē mūsu atbildība īstenojas ikdienas rīcībā un izvēlēs, ilgtermiņa darbā un plānos.

Līdz šim paveiktā darba pierādījums ir sabiedrības uzticība. To parāda arī plaša mēroga ikgadējā aptauja par korporatīvo atbildību un uzņēmuma tēlu Somijā. Tās rezultāti rāda, ka esam nostiprinājuši savas pozīcijas kā viens no uzticamākajiem uzņēmumiem. Atbildība ir jāpārvalda un jāveicina. Lai stiprinātu pūliņus šajā jomā, "Paulig" uzņēmumā strādā īpašs darbinieks - korporatīvās atbildības menedžeris.

Darbojoties kafijas ražošanas nozarē, korporatīvā atbildība aptver visu pasauli: sākot no kafijas izcelsmes valstīm, caur piegādes ķēdēm un rūpnīcām, līdz patērētājiem dažādos pasaules tirgos. Sadarbojoties ar citiem tirgus dalībniekiem, mēs varam veicināt korporatīvo atbildību kafijas izcelsmes valstīs un piegādes posmā. Kafijas piegādātāji spēlē ļoti būtisku lomu mūsu uzņēmumā. Mūsu piegādātāji ir parakstījuši vienošanos, kas paredz, ka tie ievēros visus uz starptautiskiem līgumiem balstītus iegādes ētikas nosacījumus. Ar Starptautiskās Kafijas partneru organizācijas (International Coffee Partners' Organisation) starpniecību mēs iesaistāmies praktiskā sadarbībā ar sīksaimniekiem, lai uzlabotu viņu darba un dzīves apstākļus. Mēs vēlamies veicināt kafijas audzētāju labklājību un paaugstināt kafijas audzēšanas produktivitāti, vienlaicīgi uzlabojot arī ģimeņu un kopienas labklājību. 2013. gada sākumā mēs pievienojāmies organizācijai "4C", kura veicina ilgtspējīgu attīstību un kurā ir iesaistījušies jau vairāk nekā 250 kafijas ražošanas jomas uzņēmumi no dažādām valstīm.

Veiksme uzņēmējdarbībā rada pamatu atbildībai. Jo īpaši mēs tiecamies pēc izaugsmes Krievijā, NVS valstīs un Baltijas valstīs. Mēs esam grauzdētās kafijas tirgus līderi Maskavas apgabalā, kā arī visās Baltijā. Tverā, Krievijā, atvērtā kafijas grauzdēšanas rūpnīca stiprinās mūsu līderpozīciju Krievijā. Arī Zviedrijas un Norvēģijas kafijas tirgi piedāvā labas iespējas. Mūsu mērķis ir palielināt ārpus Somijas pārdotās produkcijas daļu no pašreizējiem 30 procentiem līdz 40 procentiem, vienlaicīgi turpinot rūpēties par kafijas lietotāju vēlmēm Somijā.

Neatkarīgi no mērķa tirgus, mūsu panākumi ir atkarīgi tikai no pircēju intereses par mūsu produktiem. Mēs aktīvi ieviešam tirgū jaunus produktus un pakalpojumus un sniedzam klientiem izvēles iespējas.

Uzņēmējdarbība vairāku valstu tirgos iezīmē jaunas dimensijas atbildības jomā, jo ikvienā noieta tirgū pamatnosacījumi var būt krasi atšķirīgi. Pagājušajā gadā mēs Baltijas valstīs un Krievijā veicām aptauju, lai labāk apzinātu klientu izpratni par atbildību, tādējādi labāk izprotot klientu vēlmes. 2013. gadā, vienlaikus ar apmācību programmas uzsākšanu, mēs uzsākām vienotu ētikas principu izveidi visām "Paulig" korporācijas grupām.

Prasmīgs un ieinteresēts personāls ir uzņēmuma veiksmīgas attīstības pamatnosacījums. Pagājušajā rudenī veiktais pētījums TellUs, kura ietvaros tika noskaidrots personāla atbildības sadalījums, liecināja, ka esam guvuši panākumus, jo īpaši padoto darbinieku darba uzlabošanā. Apmācības un vadības uzlabošana ir šo panākumu pamatnosacījums. Mēs labi apzināmies arī pagājušajā gadā uzstādītās vērtības. Mums joprojām ir jāuzlabo darbības modeļi, jāoptimizē lēmumu pieņemšanas procedūra un jānodrošina mūsu zināšanu un pieredzes efektīva izmantošana.

Mūsu uzņēmuma atbildība sniedzas no kafijas pupiņas krūmā līdz pat gatavajai kafijai tasītē. Mēs vēlamies, lai "Paulig" rada labu iespaidu ne tikai kā kvalitatīvs produkts, bet arī kā vilinoša darba vieta, sadarbības partneris un sabiedrības loceklis.

Laipni aicināti sekot mūsu kafijas ķēdes atbildības attīstībai!

Elisa Markula
Izpilddirektore
Paulig Kafijas nodaļa

Back to top